14/04/2014

Kızlar Erkeklerden Ne İster... ?

Evet başlığımıza bakılırka konumuz çok açık ve net aslında " Kızlar erkeklerden ne ister..." ben bu sorunun cevabını çok merak ediiyorum...

Son zamanlarda dikkat ediyorum facebook hesabımdaki bir çok bayan arkadaşım erkekleri kötüleyen yazılar paylaşmakta... Ya anlayamıyorum erkeklerden bukadar bıkmışsınız madem neden hep yeni bir
arayış içindesiniz. sanıyorsunuz ki sadece erkekler aldatıyor her bir haltı erkekler yapıyor.... dünyanın sadece kendi etrafınızda döndüğünüzü sanıyorsunuz... Benim görüşüm bu yanlış düşüncelere kapılmayın.. Yaşım gereki hayatta çok fazla tecrübem olmadı ama yaşamış görmüş olan arkadaşlarım çok oldu...

Erkek arkadaşı olupta (sevgilisi yani çok sevdiği aşık olduğu karşı cins) erkeklerden nasıl oluyorda nefret ediyorlar.. bunu açıklayabilecek kimse var mı? çok merak ediyorum. Kızlara göre sadece erkekler aldatır...

Bu sabah Virgin radyoda Gevezeyi dinliyordum ve bugünün konusu bayanlara sorulan bir soru "Erkek arkadaşın sana gelip ben filanca kişiye aşık oldum dese (fiziksel bir temas yok) ya da ben filanca kişiyle yattım (duygusal hiç bir bağ yok) dese tepkin ne olurdu?

Evet Sizin tepkiniz ne olurdu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder