30/04/2014

Hayat Bazen Acımasız....

Hayat bazen çok acımasız davranıyor insana, nedendir bilmiyorum. Acaba sorun bendemi çözemiyorum bazen çok düşünüyorum ben nerde yanlış yapıyorum diye ama bir türlü cevabını bulamıyorum.

Ya ben kendimi yanlış ifade ediyor olabilirmiyim ? ya da konuşurken yanlış cümlelermi kuruyorum. Ben bu sorularımın cevabını bulamıyorum sanırım. Karar almak ve fikir sormak ya da farklı seçenekler sunmak arasında ne gibi farklar vardır bileniniz varmı ? Ben kendimce açıklamasını yapim isterseniz.



Karar Almak; Bana göre bi konu üzerinde yapmak istediğiniz her neyse onu kimseye söylemeden kesinleştirmektir.

Fikir Sunmak; Bence belirlenen konu üzerine farklı bişey sunmaktır.. (Karar almaktan tamamen farklı bişey)

Seçenekler Sunmak; Mevcut konuyla alakalı alternatifler üretmektir.

Sonuç olarak bu üç seçeneğin ortak bir noktası bulunmaktadır. Bu ortak ontak bu seçenekleri tek başınıza gerçekleştiremezsiniz, bunları konuşup tartışıp bir sonuç üretilmesi gerekiyor.. Bazen biz insanlar bu kısmını atlayabiliyoruz ve bunları tek taraflı düşünebiliyoruz...

Çiftler evlenmeden önce nasıl bir araya gelip hayatlarıyla, yaşamlarıyla ilgilli kararları bir araya gelerek beraber alıyorlarsa başka konularda da bunu yapabilmeleri gerekiyor... Ama ben bunu bugün yapamadım, evet yapamadım. Demekki yanlış giden bişeyler var... Bir yerde bi eksiklik yada bir anlaşmazlık var... Şimdiki amacım bu eksik ve yanlış olan her neyse onu bulmak olacaktır... Belki ozaman herşey düzelir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder